STEPHEN KİNG 'in KAÇIRDIĞI HİKAYE MİMARLIK OKULU




Jüjüjüjüri time sadness !


Kimsenin bir türlü anlamadığı şu jüri konusuna bir açıklık getirmek istedim insanlara bu bölümde bir türlü nasıl not alındığı anlatılamıyor çok net bir soru geliyor karşıdan

vize mi bu ? sende orda kibarlıktan başlıyorsun açıklamaya yok aslında vize değil de bu işte ,kendi sınavı da var ama o sınav zaten pek not olmuyor aynı böyle bir tane daha aslında iki tane daha olup onun ortalama değeri ...çana etki eden şekli ile ..final notunu da hesaba katınca ...


Aslında vize de geç değil mi yok işte bütün not alma sistemi zaten birbirine girmiş niye açıklıyorsun. Birde jürinin ne olduğunu bilerek anekdot kasan tipler vardır diyelim ki sen bir anından bahsedeceksin ;

+abi jüriye çıktık işte

*jüri nasıl oluyor ?

+jüri şey ya...

-aaa biliyorum bizim arkadaş anlatıyor çıkmış böyle aabi hoca almış maketi çat diye kırmış başlamış üstünde zıplamaya paftaları ateşe vermiş en son bizim arkadaşı boğazlarken elinden zor almışlar.. yani öyle duyduk !


Ne yaşadığın dramı tanımlayabiliyorsun ne de saçmalama öyle bir şey yok diyebiliyorsun, hayır hikayeyi bu herif gibi anlatmayınca beklediğin reaksiyonu da alamıyorsun her şey senin içinde patlamaya devam ediyor.


Tabi ki aşırı yiğit tipleri de unutmamak lazım

+abi  hocaya bir türlü beğendiremedim  adam sinirlendi sürekli konuşup lafımı kesti anlatamadım ki derdimi

-o bana yapacak var ya orda beş dakika durmam ! ben dayanamam böyle şeylere ,gelemem o hocayı naaparım


Naaparsın arkadaş ! hiçbir şey yapamazsın yani dışardan ahkam kesmenin aşırı rahatlığı ile sinir eder adamı.


Ama jürilerde ki temel problem şu ki  etraftakiler, değerlendirecek kişiler, biz jüri zamanı başkalaşım geçiriyoruz  yani normalde verilecek tepkiler verilmemeye başlıyor, anlayışlar sıfıra iniyor , sırf jüri olduğu için ,bu şeye benziyor yemekteyiz programı gibi normalde sen birinin evine gitsen ve yemek iğrenç olsa bunu ona söylemezsin değil mi ? yani iyi yanlarını aramaya başlarsın sofrada yenebilecek ne varsa ona abanırsın o gün aşırı sallata tüketiminden tiroit olursun falan ama orda bunu dile getirmezsin


-pilavdan hiç almadınız !

+yok ben yemiyorum pilav

-e köfte

+kırmızı et çok hiç zararlı yememek lazım

+e dolma

+o yeşil dolma mıydı ben uranyum zannettim onu ... yemekler çok iyi ben işte layık değilim bu lezzete  sıkıntı o


Ama iş programda olunca ve senden bu yemek hakkında yorum yapman beklenince ha o zaman işte normal davranmamaya ekstra ekstra saçmalamaya başlıyorsun (böyle kamera önünde anlatırlar ya

+ben hiç bir yemeği yiyemedim su bile içemedim aç kaldım yine .Yemekleri yapma tekniği tamamen yanlış karnıyarığın içinde patlıcan vardı yani bu nasıl bir yemek kültürsüzlüğü anlamış değilim hele sonda tavuk göğüsün de de bir parça tavuk göremeyince vallahi masadan kalkmamak için zor tuttum kendimi terbiyesizlik !


İşte günlerce uykusuzluktan sonra projeye gelen yorumlarda  aşağı yukarı bu tatta olunca insanın hiçbir şey yapmaya hevesi kalmıyor. :)

0 görüntüleme

8.652

48.954

10.352

592

Toplam Ziyaret